Varaukset ja tiedustelut:  050 331 7741
Kansakoulu Kansakoulu
Puistokatu 5, 57100 Savonlinna

Kuinka saavut Kansakouluun?

Kansakoulu sijaitsee aivan Savonlinnan keskustassa osoitteessa Puistokatu 5, 57100 Savonlinna.

Hissillä syömään

Talon päädyssä maatasossa löytyy toinen sisäänkäynti, josta löytyy hissi. Hissiä käyttämällä pääsee kätevästi vaikkapa pyörätuolilla aivan Ravintola Kansakoulun sisäovelle. Tiloissamme myös tilavat inva-wc tilat.

Parkkipaikat

Parkkipaikkoja löytyy Kansakoulun edustalta tien varresta. Kesäisin läheinen urheilukenttä on paikoitusaluetta, johon voi pysäköidä auton.

Ravintola Kansakoulu
Puistokatu 5
57100 Savonlinna

Puhelin: 050 331 7741

Sähköposti:
asiakaspalvelu@ravintolakansakoulu.fi
jenny@ravintolakansakoulu.fi
jarmo@ravintolakansakoulu.fi

Y-tunnus: 2882037-7
Yrittäjä: Jenny ja Jarmo Salonen

Palaute

Jätä meille palautetta, niin olemme sinuun halutessasi yhteydessä. Haluammme kehittää jatkuvasti ja aktiivisesti toimintaa palvellaksemme parhaalla mahdollisella tavalla. Tähän voit jättää yhteydenottopyynnön myös halutessasi keskustella kanssamme tilauspalveluista tai lounassopimuksesta yrityksellesi.

Ravintola Kansakoulu
Puistokatu 5